ΤΕΧΝ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ - TELESERVICE

Η ΑΡΣΗ Σέρβις αναλαμβάνει την προληπτική συντήρηση

γερανών / γερανογεφυρών όλων των τύπων, με σκοπό την ελαχιστοποίηση βλαβών και την αύξηση της παραγωγικότητας.

 

Στις εργασίες προληπτικής συντήρησης, μεταξύ άλλων,

περιλαμβάνονται:

- Έλεγχος συσφίξεων κλώνων καλωδίων

- Έλεγχος λειτουργίας οριακών διακοπτών

- Έλεγχος λειτουργίας συστήματος προστασίας

  υπέρβαρου

- Έλεγχος λειτουργίας χειριστηρίων και οργάνων

- Έλεγχος ομαλής λειτουργίας κινήσεων με καταγραφή

   ρευμάτων / ταχυτήτων, προς εντοπισμό

   ηλεκτρολογικού ή μηχανολογικού προβλήματος.

 

Ο τομέας της τεχνικής υποστήριξης των πελατών είναι  πολύ σημαντικός για την ΑΡΣΗ Σέρβις παρέχοντας υπηρεσίες όπως:

- Άμεση επίσκεψη τεχνικού, για την αντιμετώπιση

  ηλεκτρολογικού  προβλήματος.

- Άμεση τηλεφωνική υποστήριξη

 

Το μεγάλο όμως πλεονέκτημα της εταιρείας , είναι η δυνατότητα παροχής υπηρεσιών  "TELESERVISE" με σύνδεση από τον υπολογιστή του  γραφείου στον αυτοματισμό του γερανού. 

Αυτό δίνει το πλεονέκτημα της γρήγορης διάγνωσης και απομακρυσμένης επέμβασης με ταυτόχρονη εξοικονόμηση των εξόδων μετάβασης μηχανικού.

 

 

 

1/3